Iepazīsimies?

Sertificēti vaksācijas meistari piedāvā profesionālus vaksācijas pakalpojumusRīgā,  Artilērijas ielā 8


              Liela darba pieredze un labas atsauksmes!

Rūpīgs, raits darbs, kvalitatīvi, profesionāli materiāli, patīkama vide -viss Jūsu skaistumam un labsajūtai :)

Dārais klient! Mūsu salonā ļoti svarīga ir kārtība, tīrība un rūpes par mūsu un Jūsu veselību un drošību! Salonā strādā sertificēti meistari, kas ar augstu atbildības sajūtu pilda savus darba pienākumus! Mūsu izvēlētais vaksācijas zīmols ir Pasaulē atzīts kā viens no labākajiem! Mēs strādājam ar augstvērtīgiem materiāliem nodrošinot augstus kvalitātes standartus.

Laipni gaidīti ASHMIRA BOTANICA vaksācijas studijā!
piedāvā AUCH beauty home



www.auch.lv

Komentāri

  1. Oxymoron

    Ievietots: 04.06.2010 09:15:38


    Es vakar pirmo reizi biju pie meiteena. Tikai 7ls (pēc manis pierastajiem 15), esmu ļoti apmierināta. Meitene ātri strādā, nodezinficē, skatās, lai klients apmierināts.

    AtbildētDzēst
  2. Baiby

    Ievietots: 07.06.2010 15:25:30

    es arī pie viņas eju- super!

    AtbildētDzēst
  3. Taa_Tur

    Ievietots: 09.06.2010 14:13:26


    es tachu teicu ka vinja traki chakla! :*

    AtbildētDzēst
  4. Oxymoron

    Ievietots: 13.06.2010 17:00:14


    meiteeens
    Jā, esmu ļoti apmierināta. Un tas kkāds brīnums, bet pēc Tevis veiktās vaksācijas, pirmo reizi pa sešiem vaksācijas gadiem, man nav ieaudzis neviens matiņš, arī tās niezes nebija. Esmu labā šokā! Nezinu kas pie vainas- šokolādes vasks vai Tava vieglā roka!

    AtbildētDzēst
  5. Lauminja

    Ievietots: 15.06.2010 16:34:51


    Es arī varu atdot savu balsi par meiteeens!!! Nu jau kādu laiciņu vaksējos pie jaunās mamiņas! Visvairāk patīk tas, ka šī nepatīkamā procedūra ir ĀTRA, jo viņa neķibinās pa centimetriņam, bet fiksi, fiksi un miers! Ļoti rūpīgi nobeidz vaksāciju ar pincetīti, kur palikuši kādi matiņi. Patīkama vieta, laba kosmētika un burvīga attieksme. Turklāt novaksē visus citus sīkumus,kas traucē !

    AtbildētDzēst
  6. anciite

    Ievietots: 09.07.2010 13:35:07


    Tā, es arī ar abām rokām par meiteeens – man gan nav iepriekšējās pieredzes, bet darbs padarīts tīri un kārtīgi, un laikam jau ātri (kā saka Lauminja).

    Aizgāju, jo iedvesmoja viņas rakstītais tepat cālī un tiešām atbilst – draudzīga, rūpējas par klienta pašsajūtu, visu pastāsta, brīdina. Tā sakot nodrošina to, ka klientam procedūra neiedveš šausmas un viš nāktu vēl,

    Tagad tik jācer, ka mana āda uzvedīsies kā nākas,

    Vispār visu cieņu meiteeenam - bēbim tik mēnesis, bet mamma perfekti veic savu darbiņu,

    AtbildētDzēst
  7. karjeriste

    Ievietots: 16.07.2010 17:31:41


    Šodien biju pie meiteens uz biki vax. Man ļoti patika cik rūpīgi tika paveikts darbs, ātri un mazāk sāpīgi nekā parasti!

    AtbildētDzēst
  8. anciite


    Ievietots: 16.07.2010 17:36:11


    karjeriste
    re, es ar lasu un domāju - tak nebija nemaz tik sāpīgi! moš meiteeenam kāda labā pretsāpju aura?

    AtbildētDzēst
  9. karjeriste


    Ievietots: 16.07.2010 17:53:54


    anciite
    drosi vien

    AtbildētDzēst
  10. bebsis


    Ievietots: 18.07.2010 09:42:06


    anciite
    karjeriste
    viņa vnk to dari nenormāli ātri, ka nespēj to lielo sāpi pa īstam izbaudīt

    AtbildētDzēst
  11. karjeriste


    Ievietots: 19.07.2010 00:33:59


    Garfield

    Neesmu speciālists, bet rakstu pēc savas pieredzes.

    Nākamajā dienā, ja ir strutu pumpiņas neko neskrubēju, lai neizplatās infekcija. Smērēju kādu dziedniecisko smēru (cinka ziede, spasaķeļ, Bortulsi). Tad, kad pumpiņas pazūd un vairs nav tik jūtīga āda sāku skrubēties.

    Piemēram pēc vaksācijas pie meiteens man āda vispār nesāp.

    Bet iepriekš vienmēr bija tā, ka tika norauta ādas virskārtiņa un kamēr tā neatjaunojās neko neskrubēju.

    AtbildētDzēst
  12. Linduciitis


    Ievietots: 20.05.2010 20:42:04


    Ha, es šodien biju vakēties pie Meiteeens!!!!





    Super, Super, Super!!!!



    noteikti gaidi mani pēc mēneša!

    AtbildētDzēst
  13. Man arii loti patika! Profesionaals darbinsh par loti izdeviigu cenu!

    AtbildētDzēst
  14. šodien biju pirmo reizi pie Ketijas. iespaidīgs ātrums =) un roku veiklība! pagaidīšu, kā ādai būs paticis, jo man patika, un iešu vēl!

    AtbildētDzēst
  15. Paldies!
    Patika (nu cik , nu var patikt šāda procedūra), ka ātri, bez liekām ceremonijām :)
    Man domāt, ka laba roka!!!!!
    Noteikti palieku kā pastāvīgais klients!

    AtbildētDzēst
  16. Mega Paldies!!!Tagad beidzot man ir superīga,nesāpīga vax!!!Pēc 6 gadu mocībām,šodien no vax aizgāju ar prieku,un pat jau nevaru sagaidīt nākošo reizi,nesāpēja VISPĀR!!!!

    AtbildētDzēst
  17. Ļoooti super viss !!! Tagad tik jāsāk vārīt kafija un skrubēties Tad jau tiksimies pēc mēneša

    AtbildētDzēst
  18. kādu brīdi gan neesmu pie Tevis,Ketij, bijusi,BET aiziešu,kad sanāks noteikti!

    tikai vislabākie vārdi par Ketiju!

    AtbildētDzēst
  19. Liels paldies Rebekai par jaukajām atsauksmēm!

    http://www.sieviesuklubs.lv/skaistums/kermena-kopsana/nebaidies-no-vaksacijas/

    AtbildētDzēst
  20. Vakar biju uz vaksāciju pie Ketijas - beidzot pēc četru gadu ilgajiem sava īstā vaksācijas meistara meklējumiem esmu to atradusi :) Darbiņš tika paveikts ātri,mazsāpīgi un kvalitatīvi (man pašai vakarā neko nevajadzēja pielabot ar pinceti), arī ādiņa tika palutināta ar sviestiņu, losjonu mmmmm... Šai meitenei tiešām padodas šis darbiņš - iesaku, iesaku, iesaku Ketiju. Paldies Tev!

    AtbildētDzēst
  21. http://www.civciv.lv/26360880538/

    tiek novērtēts :)

    AtbildētDzēst
  22. Lēdija GG

    Ievietots: 02.11.2010 20:52:30


    pievienojos labām atsauksmēm par meiteeens - ātrs, pārliecināts un ļoti profesionāls darbiņš! Paldies

    AtbildētDzēst
  23. es nekad tadu proceduru neesmu veikusi bet esmu ieintereseta vienreiz pieķerties sevis sakopšanai...vēlējos uzzināt vai pirms tam viss ir jāataudzē vai var iet ar tik cik ir???

    AtbildētDzēst
  24. nākot 1x uz vaksāciju matiņa garumam jābūt vismaz 5mm. Ja ir garāk, tad nav ko satraukties- būs par garu- tiks apgriesti.

    AtbildētDzēst
  25. ..Un ka ir ar vecumu?
    vai tiek apkalpotas klientes jaunakas par 18? :)

    AtbildētDzēst
  26. Super meitene un iespaidigs atrums,kvalitate! Kopa ar draudzeni esam atradushas savejo meistari beidzot.. :)

    AtbildētDzēst
  27. Sludinājumā nav norādīts vai tiek piedāvāta vaksācija vīriešiem.

    AtbildētDzēst
  28. Vaksācija tiek veikta arī vīriešiem- bet ir citas cenas!
    Intereses gadījumā lūdzu zvanīt- 28361686

    AtbildētDzēst
  29. Arī beidzot saņēmos uz bikini vaksāciju. Protams pirms tam uztraucos un domāju, kur lai liek savu kauna sajūtu. Bet Ketija zina un perfekti prot savu darbiņu. Viņa liek sajusties drošai un skaistai. :)) Paldies! Noteikti kļūšu par viņas pastāvīgo klienti!

    AtbildētDzēst
  30. Vai rinda uz pieraksti gara?

    AtbildētDzēst
  31. Vai pieraksts rindā ir dikti garš?

    AtbildētDzēst
  32. Jāzvana! Ir reizes, ka var tik tai pat dienā, bet ir reizes, kad var tikt tikai pēc nedēļas.

    P.S. Dārgās kientes, atgādinu- laicīgi plānojiet savu vēlmi vaksēties pirms Jāņiem- piesakaties laicīgi!

    AtbildētDzēst
  33. Drīkst zināt ar ko atšķiras kosmētiķis no kosmetologa? :)

    AtbildētDzēst
  34. šīs profesijas ir ļoti tuvas viena otrai. Kosmetaogs tomeŗ vairāk ir orientēts un ādas tīrīšanām, parasti specializējas sejas kopšanā un apstrādē- veic aparātprocedūras, mehāniskās procedūras.

    Kosmētiķis savukārt ir vairāk visa ķermeņa speciālists.

    Taču bieži patiešām abas profesijas mijas viena ar otru tik cieši, ka nekādu dižo atšķirību vairs neredz. Katrs sevi pilnveido, apgūst jaunas iemaņas un kļūst par plaša profila speciālistiem.

    AtbildētDzēst

Ierakstīt komentāru

Populāras ziņas